Slik bruker du appen vår

Start med å laste ned appen om du ikke allerede har installert den på telefonen din:
1. Slik logger du inn i appen vår

Appen oppdateres automatisk på din telefon, så lenge du har denne funksjonen på. Dersom du ikke har den nyeste appen, kan du også søke frem appen i App store / Play store, og oppdatere den derfra (alternativt kan du slette appen og laste på ned på nytt).
Du vil måtte logge inn på nytt i appen. Dersom du ikke husker passordet ditt, må du trykke "Glemt passord". Da får du muligheten til å lage et nytt passord. Dersom du ikke husker e-posten du er registrert med, kan du prøve å gå til Min side og se om innloggingen din er lagret der. Dersom du trenger hjelp - kontakt kundeservice på 57003000 eller kundesenter@sporty.no
2. Slik åpner du dører og bruker bookingstasjon til gruppetimer

Du åpner dører og bruker bookingstasjon på ditt Sporty-senter gjennom din smarttelefon (bluetooth og stedsgjenkjennelse må være aktivert på din tlf). Du vil få valget mellom tilgjengelige dører/stasjoner i nærheten. Velg ønsket dør/stasjon og trykk "Aktivere".
3. Slik booker du gruppetimer

I appen kan du enkelt filtrere hvilke gruppetimer som skal vises. Du kan velge ett eller flere sentre, spesifikke gruppetimer eller en bestemt dato for å få oversikt over det som passer for deg.

Når du har funnet en time du vil delta på, trykker du først på Gruppetimer-knappen, velger ønsket time og trykker deretter på Book. Hvis det er ledig plass blir timen booket med én gang. Er det venteliste, kan du sette deg på den.
Ønsker du å avbooke en time? Da går du på "Mine Bookinger", og får opp en liste av kommende timer du har meldt deg på. Trykke på den aktuelle timen og velg "Avbook". Du kan senest avbooke deg 2 timer før timen.
4. Slik bruker du din "Profil"

Under din "profil" kan du velge hvilket/hvilke sentre du ønsker å ha synlig, se treningsstatistikk, oversikt over dine abonnementer og verdikort. Du kan endre dine personlige opplysninger, inkludert passord.